Selasa, 17 Oktober 2017

Cinta

Segala puji bagi Allah dan selawat salam kepada junjungan besar Baginda Nabi SAW. Segala puji dan puja bagi Allah yang menjadikan cinta atas setiap makhluknya. Yang mewujudkan rasa cinta itu. Syukur dan terima kasih buat junjungan yang Mulia Nabi Muhammad SAW yang menyampaikan cintaNya kepada setiap ummat. Kerana cinta baginda Nabi, kita mengenal cinta kepada Allah. Kita mengenal apa itu ihsan, kasih sayang, hubb.

Aku mencintai dia kerana Allah jua. Betapa dia lah teman, dia lah sahabat, dia lah kekasih hati, dia lah segalanya. Segala rahsia dan kecintaanku ada padanya. Aku doakan semoga Allah sentiasa menjaga dirinya, sentiasa menjadi yang terbaik buat dirinya. Aku doakan diriku mampu untuk menjaganya sampai bila-bila.

Semoga kita berjumpa dan berkumpul di syurga kelak bersama baginda nabi SAW. Sungguh, aku mencintaimu duhai kekasih hati, sahabat dunia akhirat. Moga engkau sentiasa dirahmati.

Tiada ulasan:

Rasa

 Andai hati mengikut rasa Pasti selalu berganti Andai hati mengikut rasa Nescaya hilang diri Andai hati mengikut rasa Akal tidak dipeduli An...